alexsa sıralamasında site trafigim neden gözükmüyor

1

https://kodsuz-developer.xyz/ web sitem 6 aydır acık olmasına ragmen hala site trafigim gözükmüyor az makale war demeyin 50 60 makale wardı adsanse reklam alamayınca sildim..Özgün makale Paylaşıcam zamanla ama siteeme ugramalarına ragmen görüntülmee yükseeliyor trafik işlenmiyor...

krsn krsn (44)
11 ay önce sordu

Toplam 2 Cevap


1

Alexa.com verileri kullanıcı bilgisayarlarına yüklü eklentilerden alır. Örneğin Google Chrome üzerine yüklü olan eklentilerden pek çoğu alexa.com sitesine veri sağlar. Kullanıcı bilgisayarlarından alınan bu veriler, kullanıcının hangi sitelere giriş yaptığı gibi, alexa.com içindeki sıralamalarda kullanılır.

Siten alexa.com üzerinde veri sağlamıyorsa henüz görüntülenecek kadar veri toplanamamış demektir.  Siten gerçekten trafik almaya başlar ve hitin yükselirse veriler görüntülenmeye başlayacaktır. Panik yapma. Senin yapabileceğin bir şey yok bunun için.

alattin alattin (10822)
11 ay önce cevaplandı

  • saolun tşkler krsn 11 ay önce

1

 Merhaba,

Alexa sıralamasında gözükebilmek için alexa.com üzerinden sistemlerine kaydolmanız gerekiyor bildiğim kadarıyla ve mümkün olduğunca alexa toolbox ve eklentilerini kullanmaya çalışın kendi web sitenizde -ki sistemsel müzakere olumlu sonuçlansın. Diğer yandan pek tavsiye edilmese de hit satın alabilirsiniz. Dikkat edin dolandırılmayın. Tabii ki web sitenizin spama düşme olasılığı artar fakat bilinçli kullanırsanız yararı olacağını düşünüyorum. Örneğin, günlük 100 hit alan bir siteye 10.000 hit verirseniz tabiki google algoritması bunu algılayacak ve spamlayacaktır. En önemliside web sitenizi aktif kullanın. Mümkün olduğunca resimlerle donatılmış zengin makaleler yayınlayın. Web siteniz daima güncel olsun. Yani alexa'da sıraya girebilmek için belirli bir yol katetmiş olmanız gerekiyor. Atıyorum sıralamada 100.000'den sonra olanları göstermiyordur. İlk işiniz seo çalışaması yaparak web sitenizi güçlendirin. Ve son olarak web sitenizin google botlarına açık olup olmadığına dikkat edin. Google'ın sitenizi indexlemesine izin vermezseniz yaptıklarınız bi önemi kalmaz.

notify notify (509)
11 ay önce cevaplandı

  • saolun tşkler ama sırlamam 8.000.000 kusur bişeydi sonra baktım 10.000.000 olmuş sıralama krsn 11 ay önce

üyelik gerektirir

Cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Eğer uzmanim.net üyesiyseniz giriş yapabilirsiniz: üye girişi yap
uzmanim.net'e üye olmak çok kolaydır: hemen kayıt ol