Bilgisayarımda keylogger var mı?

0

Bilgisayarımda keylogger olduğundan şüpheleniyorum veya takip ediliyor olabilir. Çözüm nedir? Nasıl anlarım? Windows 7 kullanıyorum, format atsam kökten çözüm müdür?

ahmet466 ahmet466 (5)
3 yıl önce sordu

Toplam 3 Cevap


0

AntiLogger Programı ile bir tarama yaptırın ücretsiz deneme sürümünü indirin varsa silecektir https://zemana.com/Download

yasal olarak 4 ay lisans anahtarı veriyor e postanızı girin yeterlidir https://www.zemana.com/AntiMalware/Beta/Register

candan candan (4240)
3 yıl önce cevaplandı

0

Kesin silermi internette cmd ye netstat -an | find ":25" filan yazın bi alt komuta hiçbirsey çıkmadan gecerse yoktur birsey cıkarsa vardır yazıyo bnde denedim cıktı

ahmet466 ahmet466 (5)
3 yıl önce cevaplandı

  • windows 8 e göre birazdaha ağır wnidows 10 windows.8.1 pro orrjinalini yüklet tavsiyem candan 3 yıl önce

0

Burada daha önce Keyloggler ile ilgili güzel bilgiler verilmiş: Keylogger Temizleme

Format Keylogger'ı temizler mi? Bu sorunun cevabı evet.

Format ile tüm veriler ve keylooger bulaşmış dosyalar silinir. Fakat formatı temiz ve güvenilir bir Windows medyası ile yapın. Yani crack sitelerinden indirilmiş bir Windows ile yaparsanız yine keylogger bulaşma ihtimali vardır.

Keylogger temizleme için gerekli programlar yine yukarıdaki linkte var.

hakan hakan (12794)
3 yıl önce cevaplandı

  • önerebileceginiz iyi bir antivirüs programı varmı bende avast var pek bir işe yaramıyorda birde windows 10 nasıl bi işletim sistemi ona sıfırdan yükseltecemde bi fikriniz varmı ahmet466 3 yıl önce
  • söylenilen herseyi yaptım fakat tek bir keylogger bulunmadı rahat olabilirmiyim internette arastırmıstım belli komutlar var onları cmd ye girdim onlara göre keylogger var ama burda yazanları yaptım bulunmadı olarak gözüküyo ahmet466 3 yıl önce

üyelik gerektirir

Cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Eğer uzmanim.net üyesiyseniz giriş yapabilirsiniz: üye girişi yap
uzmanim.net'e üye olmak çok kolaydır: hemen kayıt ol