BlueStacks'de dosyalar nasıl alfabetik sıralanır?

0

BlueStacks'e Windows'tan dosya aktardığım zaman dosyaların alfabetik sıralanmasını istiyorum ama olmuyor. Bunun için başka ek bir uygulama mı gerekli?

misty misty (240)
3 ay önce sordu

  • Söylemek istediğini tam olarak anlayamadım. Biraz daha açabilir misin? farurhenho 3 ay önce
  • Kaldırıp tekrar yüklemeyi denedinmi ? darkcrak 3 ay önce
  • @farurhenho pcde bi klasörde 1 2 3 4 5 diye resimler var. ben bunları pcden instagrama yüklemek istiyorum. önce bluestack e yüklemem gerek. "windowstan aktar" diye bi seçenek var. buraya resimleri sürüklüyorum. 5 1 3 4 2 gibi sıralamalar oluyo. galiba son değiştirilme tarihine göre sıralıyor. alfabetik sıralaması benim için önemli. misty 3 ay önce

Toplam 1 Cevap


0

BlueStacks'e ES Dosya Yöneticisi uygulamasını indir Play Store'dan. Es Dosya Yöneticisinde dosyaları alfabetik olarak sıralama seçeneği var. Eğer yapmak istediğin şeyi doğru anladıysam ES Dosya Yöneticisi ile rahatlıkla yapabilirsin.

ES Dosya Yöneticisinde resimleri alfabetik sıralamak için resimdeki gibi yapmalısın:

es dosya yöneticisi sıralama

farurhenho farurhenho (6840)
3 ay önce cevaplandı

  • es dosya yöneticisinde resimlerimin nasıl görüntüleyeceğimi bulamadım misty 3 ay önce
  • SharedFolder diye bir klasör olması lazım. Windows'tan BlueStacks'e aktardığın dosyalar orada görünüyor. @misty farurhenho 3 ay önce
  • Nasıl yapabileceğini resimle ekledim. @misty farurhenho 3 ay önce
  • İnstagram a foto yüklerken fotonun altında galerideki tüm fotoğraflar gözüyor ya. Oradaki sırasını etkilemiyor. @farurhenho misty 3 ay önce
  • O instagram'dan kaynaklı bir durum o zaman. Yapabileceğimiz bir şey yok maalesef. @misty farurhenho 3 ay önce
  • bluestack e fotoları yükledikten sonra sıralamasını görüntüde değiştirmek yerine sıralanmış bir şekilde yüklenmesini sağlarsak galeride sıralı görseller olur. dolayısıyla instagramda gözükenler de sıralı olur. yani sorun bluestack ile alakalı bence @farurhenho misty 3 ay önce
  • O halde şöyle yap: Resimleri toplu halde değilde tek tek yükle. Mesela 5 tane resmin var diyelim. Hepsini sırayla tek tek yükle. Bakalım o zaman nasıl olacak. @misty farurhenho 3 ay önce
  • 3 görselle deneyecektim ama program aşırı kasıyo. 1 resim 7-8dkda yükleniyo. ve ne yazık ki 5 değil 300 küsür resim var. yani işe yarasa bile zor. Yapacak bi şey kalmadı galiba. Olsun, en azından denedik :) misty 3 ay önce
  • İstersen bir de Nox App Player'i kur belki onda otomatik olarak alfabetik sıralanıyordur. Nox App Player da gayet başarılı bir Android emulatörüdür. Linki: https://uzmanim.net/soru/nox-app-player-nedir-nox-app-player-nasil-kullanilir/85645 @misty farurhenho 3 ay önce
  • google playde instagramın altında "cihazınız bu versiyonla uyumlu değil" yazıyor. @farurhenho misty 3 ay önce
  • Instagram'ı apk olarak indirip kurabilirsin. Android emulatörlerinde bu tarz sorunlar çıkabiliyor. Sen googlea girip "instagram apk" yaz (programın içinden) ve onu kur. @misty farurhenho 3 ay önce
  • Böyle de sıralanmadı ve resimlerin çözünürlüğü baya bi düştü. misty 3 ay önce

üyelik gerektirir

Cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Eğer uzmanim.net üyesiyseniz giriş yapabilirsiniz: üye girişi yap
uzmanim.net'e üye olmak çok kolaydır: hemen kayıt ol