CMD.exe adlı dosya açılıp kapanıyor ve nedense hem windows uptade yapamıyorum hemde windows store kullanamıyorum ?

0

  Arkadaşlar,benim iş biraz sıkıntılı ben photoshop gibi programlarla ugraşan bı ınsanım ve cmd.exe adlı dosyanın açılıp kapanması ve programı alta alması insanı bi sure sonra delirtiyor.

  Bide tek bu sorun kalmazken windows update'lerini yapamıyorum ( guncelle diyorum ancak 1 kb bile indirmiyor ) ve Windows store girdigimde 0x80072ee2 adlı hatayla karşılaşıyorum ve aynen böyle yazıyor (Mağazaya bağlanılamadı. Buna, sunucudaki bir sorun veya ağ bağlantısının zaman aşımına uğraması neden olmuş olabilir. Lütfen birkaç dakika bekleyin ve tekrar deneyin ) .

  Bu sorunlardan çok çile çektim . en son olarak burada yardım alabilirsem alıcam yoksa bu işi formata götürecem ve bu sıkıntı bayadır var .

huliey huliey (3)
2 yıl önce sordu

Toplam 0 Cevap


üyelik gerektirir

Cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Eğer uzmanim.net üyesiyseniz giriş yapabilirsiniz: üye girişi yap
uzmanim.net'e üye olmak çok kolaydır: hemen kayıt ol