Football Manager 2019 açılırken bekleme ekranında kapanıyor

0

oyunu indirdikden sonra oynamaya başladım ve 2-3 saat oynadıktan sonra kapattım 1 gün sonra açtığımda ise bekleme ekranda oyunup kapanıyo silip tekrar yükledim ama aynı hattayı veriyo bu arada oyun korsan

soulty31 soulty31 (1)
4 hafta önce sordu

  • @soulty31 Sorununu çözebilmem için bilgisayarına bağlana bilirmiyim ona göre çözümü paylaşacağım ? darkcrak 4 hafta önce
  • anlatma gibi bi şansın yokmu soulty31 4 hafta önce
  • Herhangi bir hata kodu alıyor musun? @soulty31 darkcrak 4 hafta önce
  • sistem hatası alıyorum icuin59 olmadığından başlatılmıyor diyo ama yükledim sonrada başka hata verdi soulty31 4 hafta önce
  • @soulty31 bilgisayarında TeamViewer varmı ? id ve şifreyi verirmisin hatana çözüm bulmam için darkcrak 4 hafta önce
  • yok indiriyorum soulty31 4 hafta önce
  • şifre5778 soulty31 4 hafta önce
  • eyv brooo soulty31 4 hafta önce
  • Güvenlik amacıyla ID'ni kaldırdım nolur nolmaz @soulty31 farurhenho 4 hafta önce
  • @soulty31 @darkcrak genelden şifre vs paylaşmayın arkadaşlar bunları özelden yapın. Başınıza iş alacaksınız :) hakan 4 hafta önce

Toplam 2 Cevap


0

Oyunun'un asıl exe yi masa üstüne atmışsın ve kısa yolunu atmışsın klasörün içine o yüzden oyun açılmadı tam tersini yapsaydın oyun çalışacaktı?

 

 

darkcrak darkcrak (298)
4 hafta önce cevaplandı

  • @soulty31 sorun çözüldü diye işaretlesen de herkes faydalansa? darkcrak 4 hafta önce

0

Gençler iyi kaynaşmışsınız aferin de sorun çözüldü mü çözüldüyse nasıl çözüldü bunu da yazarsanız sevinirim :)

farurhenho farurhenho (7597)
4 hafta önce cevaplandı

  • @farurhenho yazdığım gibi yaptım pc sinde ve düzeldi darkcrak 4 hafta önce
  • sorunu darkcrak 4 hafta önce
  • ne yazdın görünmüyor bir şey @darkcrak farurhenho 4 hafta önce
  • Oyunun'un asıl exe yi masa üstüne atmışsın ve kısa yolunu atmışsın klasörün içine o yüzden oyun açılmadı tam tersini yapsaydın oyun çalışacaktı? darkcrak 4 hafta önce

üyelik gerektirir

Cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Eğer uzmanim.net üyesiyseniz giriş yapabilirsiniz: üye girişi yap
uzmanim.net'e üye olmak çok kolaydır: hemen kayıt ol