TouchPad Aygıtı Yüklenmiyor

0

herkese merhaba arkadaşlar ben hp marka windows 10 dizüstü bilgisayar kullanıyorum ve birden ansızın touchpad çalışmamaya başladı aygıt yöneticisine baktığımda ünlem işareti vardı o aygıtı kaldırdım hp kendi sitesine girdim benden model numarası istedi laptopun altına baktım yazdım ve aygıtı buldum indirdim kurdum ilk kurulum hatasız oldu bilgisayarı yeniden başlattım çalışmadı üzerinden 1-2 gün geçti tekrar kurayım dedim gene kurdum bu sefer çalıştı ancak gene ansızın çalışmamaya başladı şimdi tekrar kuruyorum kurulum sonunda güncellendi flan dio yeniden başlatıyom düzelmemiş halde yeniden başlıyo artık canımı sıkmaya başladı size yazayım dedim yardımınızı bekliyorum teşekkürler

nizi666 nizi666 (170)
1 yıl önce sordu

  • @Nizi666 laptop'un tam modeli nedir? hakan 1 yıl önce
  • HP Pavilion TouchSmart 15-n047cl Dizüstü Bilgisayar (ENERGY STAR) @hakan nizi666 1 yıl önce

Toplam 1 Cevap


1

Hp laptopların bu konuda sicili maalesef bozuk. O sebepten konu HP olunca net bir şey söylemek zor oluyor.

Sürücü olarak önce bunu yüklemeyi deneyin: Synaptics TouchPad Driver

Sorun devam ederse sağlıklı bir karar vermek için mümkünse bilgisayarı formatlatın. Sürücüyü tekrar yükleyin. Sorun devam ederse HP servisine başvurun.

Hp bilgisayarlarda özellikle Laptoplarda hatalı anakart üretimleri söz konusu oluyor. Bir kaç sene evvel benzer bir sorun Pavillion serisi kablosuz ağ adaptöründe vardı. Sürücü yüklendikten sonra bir müddet düzgün çalışıyor sonra sorun tekrar oluşuyordu. Daha sonra bunun bir üretim hatası olduğu HP tarafından kabul edildi, laptoplar değiştirildi. 

Bu sebepten biraz kuşkulu yaklaşıyorum.

 

hakan hakan (10000)
1 yıl önce cevaplandı

  • teşekkürler hocam deniyeceğim nizi666 1 yıl önce
  • denedim maalesef olmadı sonunda güncellendi dio yeşil tik gibi birşey oluyo 2 tane ama yeniden başlatınca çalışmıyor başka ne yapa bilirim hocam varmı bilginiz ? nizi666 1 yıl önce
  • Sürücüleri tamamen kaldırıp yeniden başlat. Sonra tekrar sürücüyü kurmayı dene. Bu da çözüm olmazsa, format, temiz kurulum sonrasında durum nedir ona bakmak lazım. Sorun devam ederse HP servisine gitmesinde yarar var. Cevabımda bahsettiğim gibi bir durum söz konusu olabilir. hakan 1 yıl önce

üyelik gerektirir

Cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Eğer uzmanim.net üyesiyseniz giriş yapabilirsiniz: üye girişi yap
uzmanim.net'e üye olmak çok kolaydır: hemen kayıt ol