Windows 10 27021 ip tehlikeli mi?

0

Windows 10 27021 ip tehlikeli mi? Bu ip ye bağlantı kurduğum yazıyordu TCP formatı ile

qwea qwea (1)
4 gün önce sordu

Toplam 2 Cevap


0

27021 Bir IP değildir, bir bağlantı portudur; port numarasıdır.

Eğer PC'de güvenlik duvarı açıksa ve bu porta güvenlik duvarından özel bir izin falan verilmediyse, Sistem için windows güncellemeleri aksatılmadan yapılıyorsa ve sistemin veri tabanı güncel güvenilir bir antivirüs yazılımıyla korunmaktaysa; özetle sistem için gereken güvenlik önlemleri, mevcutsa, bunlar yerine getiriliyorsa hiçbir tehlikesi yoktur.

temmuz temmuz (11718)
4 gün önce cevaplandı

  • Malwarebytes kullanıyorum bide defender var güncellemeleri de aksatmadan yapıyorum qwea 4 gün önce

0

Bilgisayarında kurulu olan bir program belki o porttan faydalanarak sunucusuna bağlanıyordur. İnternetten de araştırdım ama hiçbir bilgi bulamadım. Eğer bir tehlike falan olsa herhalde yabancı sitelerde falan yazardı.

farurhenho farurhenho (5399)
4 gün önce cevaplandı

  • Sağolun hocam @farurhenho PC im temiz yani qwea 4 gün önce
  • Bilgisayarında problem olup olmadığını bilmeden bir şey diyemem. Eğer istersen Teamviewer dan bağlanıp bi kontrol yapayım. @qwea farurhenho 4 gün önce
  • Hocam şimdi malwarebytes Lada taradım oda bişey bulamadım temiz galiba @farurhenho qwea 4 gün önce
  • O portu bazı online oyunlar kullanıyor galiba @farurhenho @qwea temmuz 4 gün önce
  • Tamam o zaman. Eğer bir sıkıntı olsa Malwarebytes bulurdu. Gereğinden fazla virüs takıntısı zarardır. Fazla takma kafana. @qwea farurhenho 4 gün önce
  • Steam kullanıyor galiba hocam @temmuz @farurhenho qwea 4 gün önce
  • Şimdi baktığımda da gitmişti zaten @ temmuz @farurhenho qwea 4 gün önce
  • Olabilir. @qwea farurhenho 4 gün önce
  • Yardımlarınız için sağolun hocam @temmuz @farurhenho qwea 4 gün önce
  • Her zaman gelip soru sorabilirsin burada :) @qwea farurhenho 4 gün önce

üyelik gerektirir

Cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Eğer uzmanim.net üyesiyseniz giriş yapabilirsiniz: üye girişi yap
uzmanim.net'e üye olmak çok kolaydır: hemen kayıt ol