Windows 10 Bluetooth kod 43 hatası

0

Ben ozamanlar bılgısayarımda windows 7 vardi bluetooth calisiyordu ama windows 10 a gecince bluetooth da ! isarsi yanib sonuyor ayarlarda onun isaresi yok kod 43 veriyo sonra ! gidib yeniden geliyor . giddiyi yerde aygit suruucusu calisiyor yaziyordu bi sure sonra aygit surucusu yuklenmedi yazisi geldi ama ondan sonra uste yazdigim hata yine geldi . bluetoothum Qualcomm Athernos AR3011 Bluetooth 3.0 

bilgisayar Dell Inspiron N5110 windows 10 1803 version enterprise LTSC 

adils adils (25)
2 hafta önce sordu

    Toplam 3 Cevap


    0

    Windows 7'de bluetooth özelliği yok diye biliyorum ayrıca bluetooth driver'ini güncellemende faya var bilgisayarına veya bilgisayarında Bluetooth özelliği olmaya bilir.

    Bilgisayarının güncel olmadığını fark ettim bana sorardan bilgisayarını güncelle ve sonucu bizimle paylaş

    Ek olarak:

    Aygıt yöneticisini aç ve Bluetooth'u sağ tıkla kaldır ardından Microsoft'un kendi bluetooth aracı gelecek ve ona sağ tıkla ardından'da sürücüyü güncelleştir'e tıkla ve Güncel sürücü yazılımını otomatik olarak ara'ya tıklayın ve en güncel sürümü indirecektir

    darkcrak darkcrak (3477)
    2 hafta önce cevaplandı

      0

      Dostum timing yani zamanlama olmuştur bluetooth'un bozulacağı zamanla senin Windows 10 geçmen ile. Bu sorun donanımsal mı yazılımsal mı diye senin W7'ye tekrar dönüp orada test etmen lazım.

      hydra hydra (1586)
      2 hafta önce cevaplandı

        0

        abicim windows 7 de 8 de calisiyo ama windows 10 da calismiyo zaten 1ay once hdd bozulmustu muhendi tamir edib windows 10 kurdu bu yazilimsal bide windows 10 a gecince bluetooth aygitini yedekledim ama guncelle diyip yapinca en guncel surum diye yazi geliyo knk hdd hasar aldıgından acınca 1 dakka dan sonra otomatık olarak kendısını yenıden baslatıyo

         

         

        adils adils (25)
        2 hafta önce cevaplandı

        • HDD'yi nasıl tamir ediyor ? HDD tamir edilemez ki, sadece kartı tamir edilebilir onu bende yaparım, sana başka HDD kakalamıştır. hydra 2 hafta önce
        • yok abı bılgısayara ben format attım bılgısayar hdd sı hasar aldıgı ıcın bılgısayarrı her actıgımda 1 dakka sonra yenıden kapanıyodu adils 2 hafta önce
        üyelik gerektirir

        Cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

        Eğer uzmanim.net üyesiyseniz giriş yapabilirsiniz: üye girişi yap
        uzmanim.net'e üye olmak çok kolaydır: hemen kayıt ol